Je to nejrychleji rostoucí sociální síť, kterou vlastní a používá téměř milion Čechů. Instagram dovoluje uživatelům sdílet jejich příběhy vizuální, až uměleckou cestou přes publikování fotografií a videí.

Na Instagramu můžete ještě dále podpořit jméno vaší značky nebo přímo své, pokud jste kadeřník. Instagram je hlavně vizuální médium, které vám dává více prostoru pro vaši práci, ale méně pro vaše slova.
Založte si svůj účet na Instagramu
Je to jednodušší, než si myslíte

Stáhněte si aplikaci Instagram na chytrý telefon (Instagram je čistě mobilní sociální síť, na počítači si můžete prohlédnout účet, ale žádnou fotku nepřidáte).
Po instalaci jednoduše klikněte na ikonku a aplikaci si otevřete.
Přihlaste se přes svoji e-mailovou adresu nebo přes facebookový účet. Po přihlášení si vytvořte uživatelské jméno a heslo a vyplňte informace o vašem účtu (doporučujeme vám použít pracovní e-mailovou adresu, ne osobní, pro případ, že se osoba, která se o Instagram stará, změní. Pokud zapomenete heslo, bez emailové adresy se už nikdy ke svému účtu nedostanete).
Vyberte si uživatelské jméno, které přesně představuje váš salon nebo vás samotné. Současně by mělo být konzistentní s vaším účtem na Facebooku, aby si vás lidé snadněji našli.
Nahrajte profilový obrázek. My doporučujeme logo vašeho salonu.
Napište krátké bio, součástí kterého by měl být odkaz na vaše webové stránky nebo Facebook.
Nahrajte pár obrázků z vašeho salonu.
Napište vašim fanouškům na Facebooku, že máte instagramový účet! Nezapomeňte napsat jeho jméno :)
Nezapomeňte sledovat náš účet přímo zde :)
Jaké fotky přidávat?

- Akce v salonu,
- práce vašich stylistů,
- před a po, proměny vašich klientů,
- produkty, se kterými pracujete,
- inspirace,
- využívejte i videoformáty a boomerang,
- a opět cokoliv, na co jste pyšní – váš nový interiér, ale i fotku ze společné večeře,
- nebojte se použít fotky z jiných účtů, na kterých je práce z vašeho salonu – jen nezapomeňte vždy uvést autora!
Hashtagy
K čemu jsou # u příspěvků a jak je používat?

Instagram obsahuje tolik fotografií, že na jejich rozdělení používá hashtagy, neboli štítky. Díky nim jsou vaše příspěvky kategorizované a vaše fotky si tak můžou uživatelé najít i v případě, že vás nesledují.
Pokud si zvolíte správné české hashtagy, máte větší šanci, že se dostanete k relevantnějšímu publiku, než když použijete # zahraniční.
Hashtag jednoduše napíšete tak, že do popisu obrázku vložíte křížek a hned za něj, bez mezery, slovo, nejčastěji ustálené označení pro příspěvky na dané téma. Příkladem jsou například #vlasy, #kadernictvi a tak dále.
Instagram pro pokročilé
Chcete mít ještě lepší obsah na svém účtu?

Nastiňte si svou strategii ještě před tím, než se do Instagramu pustíte.
Udržujte váš obsah zajímavý a relevantní.
Publikujte pravidelně. Vyzkoušejte různou dobu, abyste zjistili, kdy fanoušci reagují nejvíce.
Přidejte lokaci, na které se nacházíte, a označte uživatele přímo ve fotografii.
Používejte hashtagy! U českých i anglických # si zkontrolujte pravopis.
Zkoušejte filtry! Díky nim vypadají vaše obrázky zajímavěji. Pozor ale na filtry v případě, že ukazujete barvu vlasů.
Pokud chcete vytvářet koláže, stáhněte si aplikaci, kterou vám nabízí přímo Instagram. Rámečky, které jsou výrazné, ubírají prostor fotce, kterou chcete ukázat.
Sledujte kadeřníky Paul Mitchell
Inspirujte se prací vašich kolegů!
Klikněte na jméno, které vás zajímá a podívejte se na jeho profil!
Oficiální stránka Paul Mitchell
Lucie Doughty, Editorial director of Paul Mitchell
Robert Cromeans, Global artistic director Paul Mitchell
Angus Mitchell, Co-owner and artistic director of education