Přeskočit na obsah

Menu
Zpět na Náš příběh

FIREMNÍ HODNOTY

White dove on Paul Mitchell Awapuhi Shampoo bottle

Nám v Paul Mitchell zkrátka nestačí jenom přinášet nejvyšší možnou kvalitu profesionální péče o vlasy, my jsme se zároveň naprosto oddali myšlence na lepší a krásnější svět. Jako první kosmetická firma v profesionální branži vůbec jsme se postavili proti testování na zvířatech, přičemž tímto charitativním smýšlením nadále ovlivňujeme mnoho dalších v našem oboru. Náš závazek pečovat o lidi i o naši planetu je hnacím motorem všeho, co děláme.

Naše Historie

Na začátku se potkali dva lidé, kteří měli společný sen o společnosti, která by podporovala úspěch kadeřníků a nabízela luxusní produkty péče o vlasy za dostupné ceny. Zbytek už znáte.

John Paul and Paul

1980

Začátky

John Paul DeJoria a Paul Mitchell zakládají společnost s pouhými 700 dolary v kapse. Jejich „kanceláří“ je P. O. BOX a záznamník se vzkazem, který jim namluvila jejich kamarádka.

Products

1980

THE ORIGINALS

Na trh jsou uvedeny první 3 produkty Paul Mitchell® – Shampoo One®, Shampoo Two® a The Conditioner™ v dnes už ikonických černobílých obalech. Proč černobílých? Barevný tisk byl v té době velmi drahý. O tři měsíce později se k nim přidává přelomový stylingový produkt Hair Sculpting Lotion™.

No Animal Testing

1980

Žádné testování na zvířatech

Díky své lásce ke zvířatům se Paul Mitchell® stává první profesionální kosmetickou firmou, která neprovádí ani nepodporuje testování na zvířatech.

Satisfaction

1980

ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

John Paul DeJoria a Paul Mitchell cestují po celých Státech a zdarma prezentují produkty v profesionálních salonech. Přinášejí nový koncept obchodní strategie, kdy garantují navrácení peněz, pokud kadeřníci a jejich zákazníci nebudou s produkty spokojeni.

Awapuhi farm

1983

Farma na AWAPUHI

Ekologicky skrz naskrz – Paul Mitchell® zakládá na Havaji soběstačnou, solární energií poháněnou farmu na awapuhi. I dnes se zde pěstuje a sklízí veškeré awapuhi obsažené v našich produktech.

Sculpting foam

1984

ZROZENÍ HVĚZDY

Paul Mitchell® představuje stylingovou pěnu Sculpting Foam™, bez které se ani dnes neobejde žádný beauty editor nebo hairstylista celebrit.

Diversion

1987

PROFESIONÁLOVÉ PROFESIONÁLŮM

Paul Mitchell osobně natáčí reklamu, kterou provází slogan: Tento muž nechce, abyste si kupovali jeho produkty. Nikde! Reklama se snaží ukázat náš postoj k profesionálním kosmetickým produktům, které by se měly prodávat pouze v salonech. Nebojíme se odlišovat a stojíme si za svými názory.

1987

OKAMŽITÝM MILÁČKEM

Paul Mitchell® potvzuje pověst inovátora v používaných ingrediencích a uvádí na trh Tea Tree Special Shampoo®, který přináší osvěžující pocit a zklidnění podrážděné pokožky.

Karate

1987

KARATE TÝM PAUL MITCHELL

Rozhodli jsme se zanechat stopu i ve sportu. Začínáme sponzorovat tým bojových umění z Rhode Islandu. A sponzorujeme jej dodnes.

Solar car

1987

Pokrokové myšlení

Paul a John Paul nabízejí pohled do budoucnosti, stávají se totiž průkopníky závodů v autech na solární a větrný pohon. Účastní se Světového poháru solárních aut v Austrálii. Rychle a zeleně!

Sad farewell

1989

SMUTNÉ LOUČENÍ

Kadeřnický průmysl ztrácí ikonu, Paul DeJoria svého přítele, po jehož boku strávil 18 let života, a Angus Mitchell přichází o svého milovaného otce. Paul Mitchell umírá na rakovinu slinivky v pouhých 53 letech. Svůj podíl ve společnosti předává do rukou syna Anguse.

Steadfast

1989

PEVNÝ ZÁVAZEK

John Paul DeJoria, Jeanne Braa a Paul Mitchell® Master Associates společně vystupují, aby ujistili kosmetický průmysl o tom, že i když Paul zemřel, společnost bude ctít veškeré závazky.

Baby dont cry

1990

Nový přírůstek do rodiny

Baby Don’t Cry® Shampoo je nový šampon, který přináší úsměv na tváře dětí a rodičů díky speciální formuli, která nedráždí oči.

Humanitarian

1990

NEJSME LHOSTEJNÍ

Naše společnost Paul Mitchell® získává humanitární cenu časopisu People za etické chování ke zvířatům.

In memoriam

1991

IN MEMORIAM

Na Paulovu památku je zasazena řada stromů v londýnském Hyde Parku, přesně na místě, kde jezdíval na koni jako dítě. Slavnostní akce se zúčastnili John Paul DeJoria, Roger Daltrey ze skupiny The Who a herec James Coburn.

Global Growth

1993

Dobýváme svět

Distribuujeme produkty naší značky už do 30 států světa, včetně Jižní Koreje.

Surf

1994

Děláme vlny

Naše společnost sponzoruje (nejdéle ze všech sponzorů) US OPEN v surfování, největší a zároveň nejstarší surfařské závody ve Spojených státech.

Tea Tree

2001

TEA TREE DO KAŽDÉ DOMÁCNOSTI

Díky obrovskému úspěchu Tea Tree Special Shampoo® uvádí Paul Mitchell® na trh komplexní značku Tea Tree The Experience, aby každé osprchování proměnila v osvěžující relaxační zážitek…hmmm.

PM School

2001

PAUL MITCHELL® THE SCHOOL

První akademie PAUL MITCHELL® THE SCHOOL se otevírá v Costa Mesa v Kalifornii a ihned nastavuje nová měřítka pro vzdělávání v kosmetickém průmyslu.

PM shines

2002

HRAJEME SI S BARVAMI

Představujeme naši první značku unikátních barev na vlasy Paul Mitchell® the color. Tu brzy následuje řada PM SHINES®, která jde do prodeje v roce 2004.

Smoothing

2004

Debutující bestseller

Paul Mitchell® opět způsobuje revoluci. Tentokrát zkracuje dobu foukání použitím produktu Super Skinny® Serum, který stále patří mezi naše nejprodávanější produkty.

Forest

2005

TEA TREE VŠECHNO MĚNÍ

Tea Tree se spojuje s předními ekologickými organizacemi. Společně se zavazují šířit ekologické myšlení a proměnit svět v zelenější místo.

Head for change

2007

HEAD FOR CHANGE

Spouštíme naši kampaň HEAD FOR CHANGE. Pokud každý z nás udělá alespoň malou změnu v přístupu ke svému životu a práci, povede se nám přetvořit svět v lepší místo.

Food for Africa

2007

GIVING BACK

Paul Mitchell® a Paul Mitchell Schools pomáhají organizaci Food4Afrika, která zajišťuje tisícům afrických sirotků nutričně hodnotná jídla.

Tool time

2008

NÁŘADÍ DO RUKY

Dokonalý účes! Srdce každého kadeřníka zahoří pro hi-tech fény a žehličky značky Paul Mitchell Pro Tools.

PM School

2009

VYCHOVÁVÁME BUDOUCÍ IKONY

Paul Mitchell® Schools už můžete najít na stovce míst po celém světě (a vychovávají přes 10 000 profesionálů).

AWG

2010

TŘICETILETÁ TRADICE

Tradice se snoubí s technologií a vzniká nová kolekce produktů Awapuhi Wild Ginger® prezentující luxusní péči pro suché a poškozené vlasy.

Mitch

2011

KDO JE MITCH?

MITCH®, naše první produktová řada pouze pro muže, se právě dostává do salonů. Mužům nabízí vysoce účinné produkty, které si jednoduše poradí v každé situaci.

Curls

2012

PRAVDA O VLNÁCH

Světlo světa spatřuje řada pro kudrnaté a vlnité vlasy Paul Mitchell® Curls, která naučí ženy radovat se z jejich přirozené struktury vlasů.

Neuro

2013

INTELIGENTNÍ STYLING

Paul Mitchell® uvádí na trh koncepci inteligentního stylingu - řadu Neuro®, profesionální nástroje spojující precizní provedení se špičkovou technologií.

2015

VZÁCNÝ LUXUS

Představujeme MarulaOil, luxusní vlasovou péči, ve které je zakleto kouzlo přírodní síly čistého marulového oleje. Marula roste divoce v Africe a olej se z ní získává lisováním za studena.

2015

ON THE ROAD

S naší každoroční edukační show The Gathering vyrážíme na cestu do španělského Madridu na první celosvětové setkání.

Close