Historie & dědictví minulosti
FIREMNÍ HODNOTY

Nám v Paul Mitchell zkrátka nestačí jenom přinášet nejvyšší možnou kvalitu profesionální péče o vlasy, my jsme se zároveň naprosto oddali myšlence na lepší a krásnější svět. Jako první kosmetická firma v profesionální branži vůbec jsme se postavili proti testování na zvířatech, přičemž tímto charitativním smýšlením nadále ovlivňujeme mnoho dalších v našem oboru. Náš závazek pečovat o lidi i o naši planetu je hnacím motorem všeho, co děláme.
LIDÉ
Některé věci se nemění. Spoluzakladatel a předseda představenstva Paul Mitchell, John Paul DeJoria a spolumajitel Angus Mitchell i nadále určují směr společnosti v souladu s její počáteční vizí. V duchu původního slibu zůstat vždy na straně profesionálního kosmetického průmyslu odmítají veškeré nabídky na koupi ze strany veřejných korporací.
Naše Historie
Na začátku se potkali dva lidé, kteří měli společný sen o společnosti, která by podporovala úspěch kadeřníků a nabízela luxusní produkty péče o vlasy za dostupné ceny. Zbytek už znáte.

1980
Začátky
John Paul DeJoria a Paul Mitchell zakládají společnost s pouhými 700 dolary v kapse. Jejich „kanceláří“ je P. O. BOX a záznamník se vzkazem, který jim namluvila jejich kamarádka.

1980
THE ORIGINALS
Na trh jsou uvedeny první 3 produkty Paul Mitchell® – Shampoo One®, Shampoo Two® a The Conditioner™ v dnes už ikonických černobílých obalech. Proč černobílých? Barevný tisk byl v té době velmi drahý. O tři měsíce později se k nim přidává přelomový stylingový produkt Hair Sculpting Lotion™.

1980
Žádné testování na zvířatech
Díky své lásce ke zvířatům se Paul Mitchell® stává první profesionální kosmetickou firmou, která neprovádí ani nepodporuje testování na zvířatech.

1980
ZÁRUKA SPOKOJENOSTI
John Paul DeJoria a Paul Mitchell cestují po celých Státech a zdarma prezentují produkty v profesionálních salonech. Přinášejí nový koncept obchodní strategie, kdy garantují navrácení peněz, pokud kadeřníci a jejich zákazníci nebudou s produkty spokojeni.

1983
Farma na AWAPUHI
Ekologicky skrz naskrz – Paul Mitchell® zakládá na Havaji soběstačnou, solární energií poháněnou farmu na awapuhi. I dnes se zde pěstuje a sklízí veškeré awapuhi obsažené v našich produktech.

1984
ZROZENÍ HVĚZDY
Paul Mitchell® představuje stylingovou pěnu Sculpting Foam™, bez které se ani dnes neobejde žádný beauty editor nebo hairstylista celebrit.

1987
PROFESIONÁLOVÉ PROFESIONÁLŮM
Paul Mitchell osobně natáčí reklamu, kterou provází slogan: Tento muž nechce, abyste si kupovali jeho produkty. Nikde! Reklama se snaží ukázat náš postoj k profesionálním kosmetickým produktům, které by se měly prodávat pouze v salonech. Nebojíme se odlišovat a stojíme si za svými názory.

1987
OKAMŽITÝM MILÁČKEM
Paul Mitchell® potvzuje pověst inovátora v používaných ingrediencích a uvádí na trh Tea Tree Special Shampoo®, který přináší osvěžující pocit a zklidnění podrážděné pokožky.

1987
KARATE TÝM PAUL MITCHELL
Rozhodli jsme se zanechat stopu i ve sportu. Začínáme sponzorovat tým bojových umění z Rhode Islandu. A sponzorujeme jej dodnes.

1987
Pokrokové myšlení
Paul a John Paul nabízejí pohled do budoucnosti, stávají se totiž průkopníky závodů v autech na solární a větrný pohon. Účastní se Světového poháru solárních aut v Austrálii. Rychle a zeleně!

1989
SMUTNÉ LOUČENÍ
Kadeřnický průmysl ztrácí ikonu, Paul DeJoria svého přítele, po jehož boku strávil 18 let života, a Angus Mitchell přichází o svého milovaného otce. Paul Mitchell umírá na rakovinu slinivky v pouhých 53 letech. Svůj podíl ve společnosti předává do rukou syna Anguse.

1989
PEVNÝ ZÁVAZEK
John Paul DeJoria, Jeanne Braa a Paul Mitchell® Master Associates společně vystupují, aby ujistili kosmetický průmysl o tom, že i když Paul zemřel, společnost bude ctít veškeré závazky.

1990
Nový přírůstek do rodiny
Baby Don’t Cry® Shampoo je nový šampon, který přináší úsměv na tváře dětí a rodičů díky speciální formuli, která nedráždí oči.

1990
NEJSME LHOSTEJNÍ
Naše společnost Paul Mitchell® získává humanitární cenu časopisu People za etické chování ke zvířatům.

1991
IN MEMORIAM
Na Paulovu památku je zasazena řada stromů v londýnském Hyde Parku, přesně na místě, kde jezdíval na koni jako dítě. Slavnostní akce se zúčastnili John Paul DeJoria, Roger Daltrey ze skupiny The Who a herec James Coburn.

1993
Dobýváme svět
Distribuujeme produkty naší značky už do 30 států světa, včetně Jižní Koreje.

1994
Děláme vlny
Naše společnost sponzoruje (nejdéle ze všech sponzorů) US OPEN v surfování, největší a zároveň nejstarší surfařské závody ve Spojených státech.

2001
TEA TREE DO KAŽDÉ DOMÁCNOSTI
Díky obrovskému úspěchu Tea Tree Special Shampoo® uvádí Paul Mitchell® na trh komplexní značku Tea Tree The Experience, aby každé osprchování proměnila v osvěžující relaxační zážitek…hmmm.

2001
PAUL MITCHELL® THE SCHOOL
První akademie PAUL MITCHELL® THE SCHOOL se otevírá v Costa Mesa v Kalifornii a ihned nastavuje nová měřítka pro vzdělávání v kosmetickém průmyslu.

2002
HRAJEME SI S BARVAMI
Představujeme naši první značku unikátních barev na vlasy Paul Mitchell® the color. Tu brzy následuje řada PM SHINES®, která jde do prodeje v roce 2004.

2004
Debutující bestseller
Paul Mitchell® opět způsobuje revoluci. Tentokrát zkracuje dobu foukání použitím produktu Super Skinny® Serum, který stále patří mezi naše nejprodávanější produkty.

2005
TEA TREE VŠECHNO MĚNÍ
Tea Tree se spojuje s předními ekologickými organizacemi. Společně se zavazují šířit ekologické myšlení a proměnit svět v zelenější místo.

2007
HEAD FOR CHANGE
Spouštíme naši kampaň HEAD FOR CHANGE. Pokud každý z nás udělá alespoň malou změnu v přístupu ke svému životu a práci, povede se nám přetvořit svět v lepší místo.

2007
GIVING BACK
Paul Mitchell® a Paul Mitchell Schools pomáhají organizaci Food4Afrika, která zajišťuje tisícům afrických sirotků nutričně hodnotná jídla.

2008
NÁŘADÍ DO RUKY
Dokonalý účes! Srdce každého kadeřníka zahoří pro hi-tech fény a žehličky značky Paul Mitchell Pro Tools.

2009
VYCHOVÁVÁME BUDOUCÍ IKONY
Paul Mitchell® Schools už můžete najít na stovce míst po celém světě (a vychovávají přes 10 000 profesionálů).

2010
TŘICETILETÁ TRADICE
Tradice se snoubí s technologií a vzniká nová kolekce produktů Awapuhi Wild Ginger® prezentující luxusní péči pro suché a poškozené vlasy.

2011
KDO JE MITCH?
MITCH®, naše první produktová řada pouze pro muže, se právě dostává do salonů. Mužům nabízí vysoce účinné produkty, které si jednoduše poradí v každé situaci.

2012
PRAVDA O VLNÁCH
Světlo světa spatřuje řada pro kudrnaté a vlnité vlasy Paul Mitchell® Curls, která naučí ženy radovat se z jejich přirozené struktury vlasů.

2013
INTELIGENTNÍ STYLING
Paul Mitchell® uvádí na trh koncepci inteligentního stylingu - řadu Neuro®, profesionální nástroje spojující precizní provedení se špičkovou technologií.

2015
VZÁCNÝ LUXUS
Představujeme MarulaOil, luxusní vlasovou péči, ve které je zakleto kouzlo přírodní síly čistého marulového oleje. Marula roste divoce v Africe a olej se z ní získává lisováním za studena.

2015
ON THE ROAD
S naší každoroční edukační show The Gathering vyrážíme na cestu do španělského Madridu na první celosvětové setkání.