šipka vlevo
Zpět

Pro zářivou blond

Paul Mitchell®, ikona profesionální vlasové péče, uvádí novou vizáž řady Blonde, která byla dlouhodobě oblíbená mezi blond klientkami. Produkty nyní přichází v moderním designu s elegantními lahvičkami, které ukrývají osvědčenou účinnost pro obnovu a ochranu chemicky narušených vlasů.

„S novou vizáží přichází také naše známá péče o blond vlasy. Forever Blonde obsahuje KerActive protein, který spolu s oleosomy z bodláku tvoří nekompromisní duo – vlasy obnovuje zevnitř i zvenčí a dramaticky zlepšuje jejich kvalitu,“ uvádí Renáta Tomková, technoložka Paul Mitchell®. „Platinum a Platinum Plus řady s fialovými pigmenty efektivně neutralizují nežádoucí teplé odstíny a rozjasňují blond pro dokonale čistý a zářivý vzhled.“

Klíčové produkty řady Blonde

Forever Blonde Shampoo & Conditioner – ideální pro odbarvené a zesvětlené vlasy. KerActive protein a rostlinné složky vyživují, hydratují a dodávají lesk. Olej z makadamových ořechů a oleosomy ze světlice barvířské zlepšují pružnost a hebkost vlasů.

Forever Blonde Leave-in Treatment Spray – okamžitě obnovuje vitalitu blond vlasů, zklidňuje a doplňuje kutikulu, vlasy jsou silnější, lesklejší a zdravější.

Platinum Blonde Violet Shampoo & Conditioner – odstraňuje nežádoucí měděné tóny, hydratuje a změkčuje prameny, ideální pro světlé až středně světlé blond, stříbrné a bílé vlasy.

Platinum Plus Deep Violet Shampoo & Violet Toning Drops – intenzivně tónují a ochlazují teplé odstíny, pro středně tmavé až tmavé blond a melírované vlasy, dodávají zářivý lesk a kontrolu nad barvou.

Always Iconic – nový vizuální styl Paul Mitchell®

Řada Blonde je součástí širšího rebrandingu vizuální identity Paul Mitchell®. Produkty nyní nabízejí moderní minimalistický design, jasně rozlišitelné barevné akcenty a ikonky, které usnadňují výběr produktů. Nové logo je stylové a okamžitě rozpoznatelné, typografie výrazná a elegantní.

„Naším cílem je jasně ukázat, kým jsme dnes – moderní a profesionální značka s historií. Přitom stále zůstáváme věrni hodnotám inovace, inkluze a udržitelnosti,“ říká Michaeline DeJoria, generální ředitelka Paul Mitchell®, s doplněním prezidenta Jasona Yatese: „Nový design usnadňuje profesionálům i klientům orientaci a výběr produktů.“